تاریخ انتشار:

جابجایی سرور استاد سلام از دیتاسنتر قدیمی به خانه ای جدید و حرفه ای تر

جابجایی سرور استاد سلام از دیتاسنتر قدیمی به خانه ای جدید و حرفه ای تر

جابجایی سرور در استاد سلام

عید امسال که با وجود کرونا همه خونه نشین شدیم و اوضاع ظاهری خونه هامون و در نهایت حال دلمون به حال خودش واگذار شد و کسی براش تره هم خورد نکرد.

اما بعد از گذشت چند ماه به شرایط عادت کردیم و اوضاع داره کم کم به روال قبل بر می گرده با وجود هشدارهایی که داده می شه نمیشه افراد و تو خونه نگه داشت چرا که زندگی خرج داره و متاسفانه مردم عادی مجبور هستند از خونه بیرون بزنند.

ما هم توی استاد سلام بر آن شدیم تا دستی به سر و روی سایت بزنیم و از زیر ساخت ها شروع کردیم. نوبتی هم که باشه نوبت رسیدگی به خودمون بود ...

انتقال سرور

اگر شما هم صاحب سایت هستید می دونید که پس از مدتی فعالیت ممکن به دلیل ترافیک زیاد میزبان توانایی ارائه خدمات و نداره و به ناچار مجبور به انتقال سرور به میزبان جدید خواهید شد.مسائلی از قبیل پهنای باند, فضای وب سایت و ... می توانند سبب جابجایی سرور شوند.


انتخاب میزبان جدید

زمانی که میزبان جدید خود را انتخاب کردید مطمئن شوید که میزبان پاسخگو نیاز شما باشد.همیشه به یاد داشته باشید از اطلاعات و داده های سایت خود یا نسخه پشتیبان داشته باشید. این زمان فرصت خوبی برای ارتقا و مرتب سازی اطلاعات سایت شماست تا به درستی به میزبان جدید منتقل شود.

در مدت زمان کوتاهی بین جابجایی ممکن است سایت از دسترس کاربران خارج شود که سریعا حداکثر 4 الی 5 سایت اوضاع به روال عادی بر میگردد.صفحات داخلی شما به همان روال قبل بالا می آیند منتها بر روی یک سرور جدید و اطلاعات شما به هیچ عنوان از دست نخواهد رفت.

در روز سه شنبه 20 خرداد ما نیز تصمیم گرفتیم سرور را جابجا کنیم که در نهایت در ساعت 5 عصر اوضاع کاملا در اختیارمون بود و جابجایی سرور با موفقیت انجام شد.

حالا میتونیم با پهنای باند بیشتر میزبان تعداد بیشتری کاربر بر روی سایت باشیم

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و برگزار کننده کلاس آنلاین

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.